Suncity Fitness, třída Míru 92, Pardubice+420 777 913 204

Lekce

 

Naše skupinové lekce – vyzkoušejte je!

Bodyforming

Vyhledáváte skupinové sporty? Preferujete efektivní cvičení? Zkuste Bodyforming, cvičení pro formování, celkové zpevnění a vytvarování postavy.

Na začátku hodiny bodyforming čerpá z aerobního cvičení, které trvá 15-20 min, kdy je za cíl důkladně prohřát svaly a celé tělo. Následně se přechází do samotných posilovacích cviků, kterými se posilují např. dolní končetiny, hýžďové svaly, ruce či břišní svalstvo.
Bodyforming je kreativní a používá každou hodinu jiné prvky a jiné pomůcky. Nejčastěji se setkáte s činkami, gumičkami, overbally a stepy. Nejdůležitější pomůckou je však naše tělo a jeho váha. V závěru samotného cvičení je kladen důraz na důkladný strečink a protažení.

Díky bodyformingu redukujete hmotnost, pracujete na své vytrvalosti, výkonnosti a také síle!

 


 

RepsRage Elite Training ®

RepsRage Elite Training ® - je cvičení, které vzniklo primárně pro záchranné složky,  vojenské jednotky, pro závodníky OCR závodů (Spartan race, Gladiator race....), pro CrossFit závodníky (kategorie: Open, scaled, sport), ale také pro ty, co si chtějí dát pořádně do těla, co se chtějí posouvat stále dál a vytrénovat svoje tělo k dokonalosti.

Aktuálně máte šanci začít navštěvovat tyto funkční a komplexní lekce, kde se naučíte být naprosto všestranní. Budete cvičit s olympijskou osou, na hrazdách, s váhou vlastního těla a brzy poznáte, kde jsou vaše limity, abyste je mohly začít překonávat.

Pokud si říkáte, že například tenhle a tamten cvik na hrazdě nebo s osou se nenaučím, že kliky ve stojce a podobné věci nikdy nezvládnu, tak jste na omylu. Na těchto lekcích se časem zkrátka naučíte všechno. Před každou skupinovou lekcí probíhají hodiny techniky, kde se vše potřebné budete učit od základů. Na těchto hodinách techniky se naučíte všechny cviky s olympijskou osou, cviky na hrazdě, cviky s vlastním tělem a dalších desítky cviků s různým vybavením jako je kettlebell, medicimbal apod....Po těchto lekcích techniky, se už můžete s klidem vrhnout do skupinových lekcí RepsRage Elite Training ® odkud se budete po trénincích plazit do šaten:) Přijďte vyzkoušet tyto skupinové lekce, které probíhají 4x v týdnu ve funkční zóně. 

RepsRage Elite Training je registrovanou ochrannou známkou a jeho licence byla v ČR udělena pouze Suncity Fitness.

 


 

HIIT

Jedná se o vysoko intenzivní intervalový trénink (20:10), který je velmi účinný. Je to skvělý nástroj k vybudování fyzičky, ale i k redukci váhy.

HIIT je stavěn na střídání maximální a nízké intenzity, což pro tělo představuje velkou zátěž, proto se HIIT nedoporučuje začátečníkům, jelikož je nutné mít určitou fyzickou kondici, pokud chcete toto cvičení zvládnout. Vaše tělo bude lépe vypadat, Vaše srdce bude zdravější a Vy se budete cítit mnohem lépe.

Při hodině se cvičí na jednotlivých stanovištích po určitou dobu. Pokud si chcete opravdu máknout, pak je HIIT pro vás to pravé! A bonus na závěr? Nastartujete metabolismu! Budete spalovat mnohem více kalorií i v klidu. Za to přece ta námaha a propocená trička stojí, že?

 


 

BOSU

Bosu je cvičební pomůcka, která má svůj původ v rehabilitaci. Jedná se o speciálně vyvinutou nafukovací kopuli (BOSU="both sides up"=obě strany nahoru), kterou využíváme jak plochou stranou nahoru, tak dolů pro různé druhy balančních cvičení.

Balanční systém provádění cviků na BOSU podporuje zapojení celého pohybového aparátu. Při pouhém stoji na BOSU se zapojuje hluboký stabilizační systém (CORE) a svaly, o kterých možná ani nevíte, protože se Vaše tělo musí vypořádat s nestabilní základnou.

Cvičením zlepšíte rovnováhu a stabilitu těla pomocí svých břišních a zádových svalů, zlepšíte fyzickou kondici a šetříte kloubní aparát.

Instruktoři Sun City Fitness se snaží celou lekci pohybovat v aerobním pásmu, ve kterém dochází ke spalování energie a Vaše svaly se zpevňují a zeštíhlují.

Už vás nic nevyvede z rovnováhy…nevěříte? Přijďte vyzkoušet a spálit energii, vyplavit vlnu endorfinů a dostat se do rovnováhy, těšíme se Vás.

 


 

Tabata

Jedná se o nový způsob tréninkové metody, který není vhodný pro lidi, co se sportem teprve začínají. Instruktoři Sun City Fitness Vám slibují, že si při této skupinové lekci rozhodně neodpočinete a dostanete ze sebe maximum. Metoda prokazatelně zvyšuje Vaši kardio-respirační zdatnost a sílu zároveň. Cvičení se skládá ze cviků prováděných s maximálním nasazením po dobu 20s a následuje 10s odpočinek. Cvičíte tolik opakování s přiměřenou zátěží, kolik dokážete čistou technikou a zvládnete nahradit i několik hodin v posilovně.

Chcete odcházet s propoceným trikem, záplavou endorfinů a dobrým pocitem? …Přijďte vyzkoušet Tabatu. Těšíme se na Vás.

 


 

Kruhový trénink

Kruhový trénink je intenzivní, zábavná a efektivní metoda, která Vás dostane do formy, posílí svaly, zlepší vitální kapacitu plic a zrychlí metabolismus. Lekce se skládá z vybraných jednoduchých cviků zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci.

Pauza mezi jednotlivými cviky je tak dlouhá, aby umožnila pouhý přesun z jednoho stanoviště na druhé. Cvik je nutné provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování, proto se využívá jen lehkých vah. Na každý cvik máte jen 1 minutu a Instruktoři Sun City Fitness se postarají o to, abyste vyvinuli maximální úsilí.

Jestli i vy patříte mezi dříče snažící se o vymáčknutí maxima, je kruhový trénink přesně pro Vás.

 


 

TRX

Na tréninku budeme pracovat s vahou vlastního těla a díky TRX si můžeš cvik krásně ulehčit nebo naopak výrazně ztížit. Ať jsi kdekoliv, ať jsi kdokoliv, pomocí závěsného systému můžeš plnohodnotně cvičit.

Nejefektivnějším nástrojem ke cvičení je vlastní tělo sportovce, TRX je hned za ním. Díky závěsnému systému lze kvalitně pracovat v zavěšení, vaše klouby nejsou vystaveny nadměrným tlakům, zatímco vaše svaly pracují v souladu s ergonomií lidského těla.

Přijďte k nám na závěsný trénink, pod vedením lektora, který se nechává inspirovat těmi nejúspěšnějšími lidmi v oboru.

 


 

INTERVAL

Termín „Intervalový trénink lze použít při jakémkoli kardiovaskulárním cvičení (např. běh, skákání přes švihadlo...), které zahrnuje krátké intervaly při téměř maximální zátěži, které se střídají s nižší intervalovou intenzitou, nebo odpočinkem. Intervalovou zátěží trénujeme především tempo, rychlost, ale i vytrvalost.

Na tréninku budeme pracovat s vahou vlastního těla, ale i s fitness pomůckami jako je například bosu, balon, švihadlo, step a další..

 


 

FIT DANCE

Vyzkoušejte formování postavy, posilování ochablých svalových partií a zvyšování fyzické kondice přirozeným tanečním pohybem.
Fitdance se skládá z jednoduchých tanečních variací, které se pravidelně opakují na rytmickou hudbu. Můžete se těšit na různé žánry od latiny přes modernu a street dance až po oldies či muzikály. Díky tomu jsou lekce rozmanité, nenavazují na sebe a jsou vhodné i pro začátečníky.
Není důležitá úroveň vašich tanečních schopností, nejdůležitější je si to hlavně užít a odcházet s báječnou náladou. Protančete se k vysněné postavě!

 


 

PEVNÝ ZADEK

Skupinová lekce pevný zadek je zaměřená na posílení a vytvarování hýžďových svalů, jinými slovy řečeno, pokud chcete mít hezký, zpěvněný a zakulacený zadek - nenechce si tyto skupinové lekce ujít.

 


 

BODY PROGRESSING

Tuto skupinovou lekci bychom shrnuli do těchto slov: KONDICE, DYNAMIKA, ZPEVNĚNÍ, STABILITA!

 


 

TOTAL BODY

Skupinová lekce Total Body je zaměřená na procvičení celého těla. Procvičíte nohy, zadek, břicho, ruce, prsa, záda a zkrátka celé tělo a do toho si dáte i slušné kardio cvičení. Lekce je vhodná pro muže i ženy, začátečníky i pokročilé.

 


 

Core / Zdravá záda

Pro správné držení těla jsou důležité funkční břišní svaly. I posilování břicha má svá pravidla, která není dobré porušovat. Na skupinové lekci ,,Core / Zdravá záda" procvičíte hluboký stabilizační systém (CORE), celá záda včetně protahování / střečinku a zaposilujte si celkově břicho.

Chcete předejít možnému zranění a bolesti zad a odcházet s dobrým pocitem z dobře odcvičeného tréninku? Nebojte se využít našich služeb.

 


 

Jumping

Jumping® je dynamická fitness skupinová lekce prováděná na speciálně vyvinutých Jumping® Fitness trampolínách. Jumping je tím pravým sportem pro toho, kdo chce zhubnout. Střídá rychlé sprinty, pomalejší skoky i silové prvky. Kromě toho po celou dobu skákání posilujete hluboké zádové i břišní svaly, což vede ke správnému držení těla. Balanční cviky na měkké trampolíně jsou namáhavější než na pevné zemi, zároveň ale o hodně zábavnější.
Využijte naši skupinovou lekce Jumping a přijďte si zaskákat na trampolínách.

 


 

Trenéři

K dosažení Vašeho cíle Vám budou k dispozici kvalifikovaní a zkušení osobní trenéři. Naučí Vás jak správně cvičit na všech pro Vás vhodných strojích a se speciálními pomůckami, aby Váš trénink byl co nejefektivnější a výsledky co nejlepší.

 

Vyzkoušejte UKÁZKOVÝ TRÉNINK ZDARMA

CHCETE MÍT VÝSLEDKY MNOHEM RYCHLEJI? Objevit nové tréninkové metody? Zhubnout? Nabrat svaly? Poradit jak správně cvičit?

  • MNOHEM RYCHLEJŠÍ VÝSLEDKY
  • VYSOKÁ EFEKTIVITA
  • SPRÁVNÉ PROVEDENÍ CVIKŮ
  • MODERNÍ TRÉNINKOVÉ METODY
  • ODSTRANĚNÍ ŠPATNÝCH POHYBOVÝCH NÁVYKŮ

Bližší informace na recepci.